Storia di sviluppu di a nostra cumpagnia è introduzione

A nostra cumpagnia hè stata invitata à participà à a famosa Fiera di Canton in 2022. A cumpagnia pruduci principarmenti raincoats di diversi materiali cum'è PE, PVC, EVA è PEVA, è hà parechji stili è culori per i clienti à sceglie.A nostra cumpagnia hà dui impianti di trasfurmazioni, chì sò stati stabiliti per più di deci anni, cusì avemu grandi vantaghji in termini di prezzu è spirienza, è cù l'anni di sperienza di a cumpagnia di pruduzzione è riserve di cunniscenze prufessiunali, avemu vintu lode unanimu da domestica è. i clienti stranieri.
A nostra cumpagnia hà istruttori tecnichi specializati, supervisori di qualità è cuntrolli logistichi.Dunque, pudemu capisce accuratamente l'ultime tendenza di u mercatu, capiscenu e preferenze di i clienti, è cuntrullà strettamente a qualità.In a logistica post-vendita, avemu ancu un persunale prufessiunale per gestisce è cuntrullà l'ultime tendenze di logistica, è strive per esse in u modu più efficaci.E merchenzie sò consegnate à i clienti.È u nostru persunale di R&D hà una bona cumpetenza in u disignu di u produttu per migliurà l'efficienza di a produzzione, chì ponu serve i clienti in modu più efficiente è risponde à i so bisogni.
In u prucessu di participà à a mostra, avemu ancu fattu parechji partenarii simili, chì ci hà datu assai ispirazioni di u produttu, è ci hà ancu inspiratu assai idee novi nantu à stili di produttu, chì hè una grande racolta per noi.I grandi sò ancu assai preziosi.
In a mostra, avemu ancu scontru parechji pari è amichi, a so participazione è a cuncurrenza anu allargatu i nostri orizzonti, hà aumentatu a nostra cunniscenza, è hà aumentatu a nostra sperienza, chì ci permette d'amparà da l'altru è di fà a cumpagnia sviluppà in una direzione megliu.
L'esperienza accumulata in questa mostra hè assai preziosa per a nostra cumpagnia.Speremu di participà à stu tipu di mostra più in u futuru, cuntinuà à assorbire l'esperienza, espansione i stili di i prudutti di a cumpagnia, è vince più clienti.Fiducia è sustegnu.

nutizie (2)
nutizie (1)

Tempu di posta: 02-02-2022

Newsletter

Seguiteci

  • facebook
  • twitter
  • linkedin